Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Monteringstejp / objektivskydd

Produkter
(logga in för att koppla)

Måns H

Aktiv medlem
Katterna har lekt med min kompaktkamera och rivit loss objektivskyddet, alltså det där som öppnar sig då man startar kameran och linsen zoomar ut.

Fick begagnad reservdel gratis från Fuji, tack! Jag fick dit den. Den satt ett tag och det funkade bra, men har lossnat igen pga ny kattattack. Tejpen var nästan borta och nu finns ingen alls. Nu behövs lite monteringstejp för att få fast den.

Var får man tag på supertunn monteringstejp? Helst inte 50 meter, jag behöver bara som ett frimärke ungefär.

Måns H

Jag har lite dubbelhäftande som endast är klister, mycket tunnare blir det inte.
Tape'en kommer från ett snickeri så det kan vara ett ställe att leta på, eller så kvistar du förbi hemma hos mig och får en bit...

Letar på snickeritillbehör..... Vejbystrand låter fint, har ingen Skåneresa på gång tyvärr

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar