Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Monopod vs Tripod (makrofoto)

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan jag stänga tråden på något sätt? Jag tycker jag fått svar nog, och nu kan jag även ta reda på det själv :D (utan stativ var helt klart roligast, men det var vissa bilder som var "omöjliga" utan stativ)

Men en bönpåse låter faktisk som något intressant som många verkar rekommendera, sen benskydd kanske man ska kolla på? Jag har ganska ont i knäna och en aning i ryggen.

Kan jag stänga tråden på något sätt? Jag tycker jag fått svar nog, och nu kan jag även ta reda på det själv :D (utan stativ var helt klart roligast, men det var vissa bilder som var "omöjliga" utan stativ)

Men en bönpåse låter faktisk som något intressant som många verkar rekommendera, sen benskydd kanske man ska kolla på? Jag har ganska ont i knäna och en aning i ryggen.

Du kan inte stänga av tråden, men du kan avbryta prenumeration på svaren.

Asch, jag väntar tills den dör ut av sig självt. Kanske är andra som kan ha nytta av tråden eller så kommer det något smart tips inkrypande på något sätt (som exempel bönpåse)

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto