Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mode - Klades Skjut - Fragor

Produkter
(logga in för att koppla)

Timo Julku

Avslutat medlemskap
Hejsan.

Detta ar situationen jag har:
Har fatt ett uppdrag att fotografera modesklader for narra upcomming designers i byn.
Jag tror att jag kommer att fotografera med ett stort skyltfonster med dagsljus pa hoger sida av mig, vanster for modellen / modellerna...

Jag funderar pa att ha ett "backdrop" natt slags papper bakom for att kunna fa bort kanten mellan golv och vagg...

Behover era tips, rad och hjalp med detta da jag aldrig har skjutit nagot lika viktigt som detta.
Funderingar jag har ar om jag ska anvanda blixten, vilken farg pa backdroppet som funkar, vilka brannvidder som rekomenderas (jag har 50mm & 17-35 skjuter DSLR Fuji s2 Pro)

Tar garna emot alla ideer om forlag om hur jag borde skjuta istallet om ni tycker mina ideer ovan ar helt ute o reser...

Tackar

Timo
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.