ASchmidt
Medlem
Har du provat att trycka på "SET" när bildindexet (flera bilder) visas?
Nej, jag kan tyvärr inte få upp bildindexet eftersom jag inte kan zooma ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat att trycka på "SET" när bildindexet (flera bilder) visas?
I hopp om att det bara har blivit något mjukvarufel så har jag provat att nollställa alla inställningar och att uppdatera programvaran, men utan framgång.
Om du zoomar ut tillräckligt är det just bildindexet (fyra eller nio småbilder på skärmen) som du kommer till.Nej, jag kan tyvärr inte få upp bildindexet eftersom jag inte kan zooma ut.
Om du zoomar ut tillräckligt är det just bildindexet (fyra eller nio småbilder på skärmen) som du kommer till.
Jag kom på en annan sak. Är det bilder som faktiskt är tagna med kameran det gäller? Du har inte andra bilder på kortet, som är tagna med någon annan kamera? Ibland kan sånt ställa till det med vissa funktioner.
Har du även testat fabriksåterställa kameran?
/Stefan
Alltså att ta ut reservbatteriet och låta den ligga? I så fall ja. Jag har gjort det ett antal gånger utan resultat.
Clear all camera settings heter det i menyn. Finns olika val hur man "återställer" kameran. Vissa är snällare än andra. Denna resetar hela kameran.
/Stefan
Ett sista förslag från mig:
Sista skiftnyckeln i menyraden: Ner till "Återställ alla kamerainställningar".
Sedan C-Fn (Symbolen efter sista skiftnyckeln) : Ner till "Återställ alla C.Fn"
Sen sista skiftnyckeln igen och återställ för säkerhets skull oxå "Kamerans användarinställning" in på "Återställ inställningar" välj sen att rensa C1 C2 C3.
Ovan procedurer borde ha resettas när du tog ut backupbatteriet men gör det ändå.
Ta 2 olika minneskort, formatera dom i kameran , ta en bild och testa att zooma i bilden.