Annons

Mitt kylskåp

Produkter
(logga in för att koppla)
Tips: Till er som har fisheye, lägg in kameran längst in i kylen med självutlösaren på, undra om det blir snyggt? (Såklart måste ni själva stå och kika in i kylskåpet:)

Fabian Fogelberg skrev:
Tips: Till er som har fisheye, lägg in kameran längst in i kylen med självutlösaren på, undra om det blir snyggt? (Såklart måste ni själva stå och kika in i kylskåpet:)

Kul, och lite småläskig idée=)

Fabian Fogelberg skrev:

Den idén var värd att stjäla. :) (Tack!)
Snabbt försök:

Bilagor

• img_3502.jpg
    img_3502.jpg
    40.1 KB · Visningar: 650

Bilagor

• afe_kylskap_060306_400.jpg
    afe_kylskap_060306_400.jpg
    48.6 KB · Visningar: 634
Klart kul fotoidé, men mina barn tyckte jag var rätt så knäpp som stoppade kameran i kylen ...

Olsin skrev:
Nästa steg måste väl vara att du förstorar upp den där bilden och sätter den som fondvägg inne i kylen. (c:

Underbar bild!

Kan just tänka mig min reaktion när man lite sömnigt öppnar dörren för frukost eller en nattmacka... instant heart attack! :)

Ytterligare ett studentkylskåp, tricket är att vara matintresserad också. Vilket dock innebär vissa restriktioner i investeringstakten:)
Även här återfinns en del filmrester från tiden det begavs sig... och alkoholrester trots att det är söndag.

Bilagor

• _mg_5446_.jpg
    _mg_5446_.jpg
    31.3 KB · Visningar: 588
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar