Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mitt första beställningsjobb publicerat

Produkter
(logga in för att koppla)

Spygg

Aktiv medlem
Sorry för att detta kan låta lite i skrytigaste laget, men jag är så jävla glad och stolt att det skiter jag högaktningsfullt i! :D

Tidigt i juni i år så fick jag uppdraget att plåta bilderna till en intervju med min vän Mats Strandberg som romandebuterar nu i augusti. Beställare var tidningen QX och i augustinumret - som kom ut idag - finns nu resultatet att beskåda på uppslaget sidan 26-27. Eftersom det stora fotot ligger över båda sidorna (och eftersom det överhuvudtaget är coolare med fysiska papperstidningar än nätupplagor) så bör man beskåda bilderna i just papperstidningen för bästa resultat, men om man är lat eller väldigt nyfiken av sig så kan man också se dem i PDF-form genom att klicka här.

Tja... det var väl egentligen allt. Ville mest skryta lite, men tyck gärna till om ni vill (särskilt ni med en pappersupplaga av tidningen i fråga framför er).

Men grattis! Jag tycker det är bra att du berättar, det är inspirerande.
Och det var en bra bild, så som jag kunde se i PDF-tidningen.

Verkar vara en tidning som förstår att det behövs bra bilder, men jag har aldrig hört talas om den. Vad är den till för?

Grattis föresten!

Tycker också det är helkul att bli publicerad, men jag har aldrig blivit publicerad i så stora sammanhang tror jag..

Tack så jättemycket för alla trevliga kommentarer. Och för er som ännu inte orkat hämta den fysiska papperstidningen har jag nu lagt upp den stora bilden även här på fotosidan. Ni hittar den genom att klicka här. Den andra ska också upp, men eftersom jag fortfarande bara är bronsmedlem får ni vänta tills i morgon innan jag kan lägga in den i en kritikpool... :)

...det tog lite längre än vad jag tänkt (på grund av en mix av det fina sommarvädret och hederlig gammal glömska), men nu finns även den andra QX-bilden upplagd för beskådning och kritik. Ni hittar den här.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar