Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Missa inte detta, 23 juli-14 augusti

Produkter
(logga in för att koppla)
Får jag bara vägen "förbi" Öland i sommar står utställningen överst på dagordningen.

Lycka till.
/AnWi

Re: Re: Missa inte detta, 23 juli-14 augusti

hansen2 skrev:
Passa på och fråga henne om hennes utställning "Harbour works" - driver hon med publiken eller har hon bara blivit kass på äldre da'r :)

/Johan
Varför inte komma till Öland och fråga henne själv. Samtidigt får du ju se en superbra utställning och du får möta en mycket trevlig Tuija som älskar att diskutera både det ena och andra med rätt person.
Ciao Annika

Re: Re: Re: Missa inte detta, 23 juli-14 augusti

LaSvedesina skrev:
Varför inte komma till Öland och fråga henne själv. Samtidigt får du ju se en superbra utställning och du får möta en mycket trevlig Tuija som älskar att diskutera både det ena och andra med rätt person.
Ciao Annika

Tja, varför inte? Har dock inte vägarna förbi där i sommar. Hade hemsk gärna sett utställningen. Tycker det pushas för lite ang. medlemsutställningar här på fs. Tydligen har ni haft en här i Sthlm men det har jag missat helt :(

/Johan

Den i Stockholm var ganska väl marknadsförd men klart mycket kan missas ändå. Men säkert blir det fler i Stockholm i framtiden..
Lite miljöbilder och sånt från den utställningen finns under fliken "Utställningar" på http://bellapictura.info.se

Jag tycker också det vore intressant med mer pushande av utställningar.

Hejsan!
Lycka till med utställningen på Ötland, såg lite bilder från den i Stockholm, och den verkade vara riktigt lyckad!
Så jag tänkte passa på att fråga om ni kommer att ställa ut i Stockholm någon mer gång snart eller vart nästa utställning efter Öland kommer att vara? Eftersom jag missade den i Sthlm förra gången...
//Milan :)

Ny utställning i Stockholm finns inte inskriven i kalendern i dagsläget.
Nästa planerade samutställning som det ser ut i dagsläget kommer att vara i Malmö våren 2006.

Tack för era lyckönskningar:)

Det var riktigt kul att kolla in websiten. :)

Lycka till med utställningen i Öland. Lite för långt bort för mig tyvärr.

//Stefan

Det gör det verkligen. Anna och jag jobbar som galningar ute i galleriet just nu. Det kommer bli sååååååååå snyggt. Temabilderna i päronträden kommer bli jätteläckert oxå.

Ciao Annika

Nu har vi i princip hängt färdigt utställningen å det blir superbra. Så alla fotosidemedlemmar missa inte vernissagen imorgon. Utställningen håller på till den 14 augusti så har ni vägarna förbi måste ni kika in.

lottae skrev:
Den är optimerad från 1024x768px. Anledningen är att vi visar bilder och inte vill ha dem pyttiga eller i nya fönster.
Må så vara att websidan syns bäst i ett fönster med minst 1024x768, men det är lite tråkigt att den är gjord så att inga scrollbars dyker upp om fönstret är mindre. Det gör att man får se halva bilder ibland om man använder ett litet fönster.

Scrollbars brukar uppträda automatiskt om man inte har gjort något speciellt konstigt för att undvika dem.

Det är även lite tråkigt att inte hela ytan utnyttjas om man gör fönstret större än 1024x768.

F.ö. är det en trevlig presentationssida, dvs själva innehållet är det verkligen inget fel på.

PD

Anländer till Öland den 30 juli och missar tyvärr invigningen. Men det hindrar inte mig från att komma. Det blir ett besök av mig och min kompis Magnus Grimmer (FS medlem han också), var så säkra. Vi ska dit på semester (en ursäkt för att få fota på Öland) men lite semester ska det bli. Och besök på er utställning förstås.

Ses på Öland.

mvh/Ove

Per. En ny sida är på gång efter sommaren. Prio kommer inte ligga i att bygga den helsynlig på mindre skärmar men jag kan lova dig en scrollbar den dagen iaf.

Kul med fotosidanbesökare Ove:)

Hälsningar från Öland

Inte för att belammra dig me mer jobb(det blir det ju iofs, men det lät som en bra och ödmjuk början:) ), men jag inser att jag kommer aldrig att komma till öland.
Så jag undrar om ni kan göra en ölandsvernissage på webben?

Björn, det är alldeles lagom lite jobb sp håll ut så kommer utställningen på webben. Men inte förrän den irl varat ett tag..

Underbart...

Det är så kul att få se bilderna från vår fina utställning igen.
Genom slaget har varit stort...ända bort till lilla Tingsryd. Kommer fram folk och berättar att dom hört Annika på radion eller läst någon av artiklarna när dom varit på Öland. *S*

Gör ett besök!
Det är värt allt smör i småland å mer därtill! =)

//marie

(Jaaa medlem i bella är jag oxå...)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar