Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

minolta 505 si bruksanvisning

Produkter
(logga in för att koppla)

Kraftwerk

Aktiv medlem
minolta 505 si bruksanvisning!? går det att få tag i.. eller kan man på något annat sätt lära sig intällningarna till en sådan!?.. typ nån guide eller liknasnde i tidniong kanske.. hjälp en stackars amatör !!!!!:confused:

Kolla runt på Minoltas Amerikanska site. Där hittade jag manualer till mina kameror. De heter Maxxum i USA men det är enda skillnaden mig veterligen.

Mvh
Maverick

Finn ut hvem importerer Dynax i Sverige og ring dem, Importøren i Norge, Scandiafilm, Enebakkveien 304, N-1188 Oslo, Tlf. +47 22 28 00 00 selger i alle fall bruksanvisninger på norsk.
Har selv hatt en Dynax 505 si, men jeg solgte bruksanvisningen sammen med kameraet når jeg byttet til Dynax 7, så jeg har dessverre ingen å sende deg.
men hvis du sender meg en mail med det du lurer mest på, kanskje jeg kan hjelpe deg ut fra hukommelsen.
Mvh Ann

:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar