Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Minneskort
- Trådstartare THill
- Start datum
Oskari Ylitolva
Avslutat medlemskap
ca 300 bilder
iBoat
Aktiv medlem
Hur många bilder (cirka) kan man ta i RAW med ett 8 gb Transcend minneskort.
Jag fotograferar med cirka 16 megapixel kamera.
Det borde stå i displayen hur många det räcker till.
ErlandH
Aktiv medlem
Fast det förutsätter väl att Therese redan har ett 8 gig-kort i kameran?Det borde stå i displayen hur många det räcker till.
THill
Aktiv medlem
Det borde stå i displayen hur många det räcker till.
Hur hittar jag dit?
ztenlund
Aktiv medlem
Vad då hittar?
Enligt din profil så har du Nikon-kameror med toppdisplay. Det lär stå vad kvarvarande kapacitet på kortet som sitter i räcker till (med aktuell inställning) även när kameran är avstängd... Dock brukar Nikons mätare vara pessimistiska och ange något slags "worst case", så ofta får man in lite fler bilder än vad som står.
Enligt din profil så har du Nikon-kameror med toppdisplay. Det lär stå vad kvarvarande kapacitet på kortet som sitter i räcker till (med aktuell inställning) även när kameran är avstängd... Dock brukar Nikons mätare vara pessimistiska och ange något slags "worst case", så ofta får man in lite fler bilder än vad som står.
THill
Aktiv medlem
Vad då hittar?
Åh yes....nu har jag det. Tack!