Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
pixeljolle
Aktiv medlem
hahahahahah
Maximus3D
Aktiv medlem
Hehe härlig tråd med suveräna bilder i vissa är så kassa att de förtjänar att ramas in och hängas upp på väggen.
Nu måste jag också bidra med en som jag fotade igår, en katt sprang förbi mig och jag slet upp kameran, dock glömde jag fokusera och fick mig ett kattsudd istället.
/ Magnus
Nu måste jag också bidra med en som jag fotade igår, en katt sprang förbi mig och jag slet upp kameran, dock glömde jag fokusera och fick mig ett kattsudd istället.
/ Magnus
Bilagor
Monolithic
Aktiv medlem
90% av bilderna i denna tråd spöar vilken surrealistisk foto/konst utställning som hellst.
Lars_E
Aktiv medlem
Absolut, Carl-Johan!
Ett bidrag till:
Skulle egentligen fotografera skylten på insidan på ställskåpet nere till höger i bild.
Vinglade till precis när jag tog bilden och AF, i servoläge, högg på rälsen bakom.
Hmm... ser nu att jag faktiskt måste fått med Utsidan?
Riktigt illa.
FS egen bildförminskningsfunktion gav lite mer krydda åt eländet
Ett bidrag till:
Skulle egentligen fotografera skylten på insidan på ställskåpet nere till höger i bild.
Vinglade till precis när jag tog bilden och AF, i servoläge, högg på rälsen bakom.
Hmm... ser nu att jag faktiskt måste fått med Utsidan?
Riktigt illa.
FS egen bildförminskningsfunktion gav lite mer krydda åt eländet
Bilagor
Hans Österlind
Aktiv medlem
chrillenilsson
Aktiv medlem
Lars_E
Aktiv medlem
Min sämsta Livebild...
Inte för att vara elak men jag tycker den har kvaliteter
Pekfinger och lillfinger på den lilla handen till vänster går igen i den stora handen, låt vara att det är armar här då...
peolund
Aktiv medlem
Detta får bli mitt bidrag till tråden. Som vanligt hade jag kameran med mig på grabbens (7 år) fotbollsträning. Hittade en kanonvinkel, snett bakom målet, som ni ser. En diagonallöpning med en perfekt språngnick i bur-gaveln...
Riktigt bra ju....
Jostein
Aktiv medlem
Bra tänkt, dåligt utfört
Metallica spelar på Hultsfred. Jag inser att pyrot är väl synkat med musiken, och lyckas gissa precis rätt tidpunkt för att de avfyrar stora (!) fyrvärkerier. Lyfter kameran över publikhavet, och lyckas vinkla den för lågt.
Metallica spelar på Hultsfred. Jag inser att pyrot är väl synkat med musiken, och lyckas gissa precis rätt tidpunkt för att de avfyrar stora (!) fyrvärkerier. Lyfter kameran över publikhavet, och lyckas vinkla den för lågt.
Bilagor
Helmetrock
Aktiv medlem
Jag skulle fota min systers katt när den hade munnen öppen.
http://i696.photobucket.com/albums/vv325/Helmetrock/Katterna/1-10/_RHJ3435.jpg
Att jag missade finns det väl ingen tvekan om?
http://i696.photobucket.com/albums/vv325/Helmetrock/Katterna/1-10/_RHJ3435.jpg
Att jag missade finns det väl ingen tvekan om?
Lars_E
Aktiv medlem
Den här bilden är obegripligt dålig.
Motivet, en vardagsbild från hemma genom en spegel, är väl sådär lagom hyperointressant men egentligen blir det här en recension av ett objektiv.
Jag hittade ett Volta 200/4.5 med M42 på en loppis.
Medioker i skonsamma förhållanden, katastrofal med mer än bara en gnutta kontraster i motivet.
Med starka ljuskällor blir det så här illa.
Jag kunde lika gärna ha tryckt en rulltårta i objektivhålet på kameran och fotat genom den...
Motivet, en vardagsbild från hemma genom en spegel, är väl sådär lagom hyperointressant men egentligen blir det här en recension av ett objektiv.
Jag hittade ett Volta 200/4.5 med M42 på en loppis.
Medioker i skonsamma förhållanden, katastrofal med mer än bara en gnutta kontraster i motivet.
Med starka ljuskällor blir det så här illa.
Jag kunde lika gärna ha tryckt en rulltårta i objektivhålet på kameran och fotat genom den...
Bilagor
Nina the Great
Medlem
vardagen
En väldigt ocharmerande middag. Min kompis hade ett fotoprojekt om vardagen och hon ville att jag skulle ta foton på mig själv och vad jag gjorde under dagen minst 10 gånger om dagen.
En väldigt ocharmerande middag. Min kompis hade ett fotoprojekt om vardagen och hon ville att jag skulle ta foton på mig själv och vad jag gjorde under dagen minst 10 gånger om dagen.
Bilagor