Kalle.b
Aktiv medlem
Min Lacie skärm krånglade så jag skickade in den på Garanti service
Nu har det gått 7 veckor och jag har inte fått den åter eller någon ersättnings skärm
Jag har varit i kontakt med Lacie i Sverige flera ggr och fick för en vecka sedan ett mail att jag skulle få en utbytes skärm inom 48 timmar
Men det kom ingen skärm så jag slog en signal igen då sa man att skärmen var kvar i Frankrike och att det var något strul med serienr
Hur länge måste jag nu vänta vet jag inte vilket jag tycker är oerhört dåligt av detta företag
Vad har ni för erfarenhet när det gäller garanti för skärmar?
Mvh Kalle Bergström
Nu har det gått 7 veckor och jag har inte fått den åter eller någon ersättnings skärm
Jag har varit i kontakt med Lacie i Sverige flera ggr och fick för en vecka sedan ett mail att jag skulle få en utbytes skärm inom 48 timmar
Men det kom ingen skärm så jag slog en signal igen då sa man att skärmen var kvar i Frankrike och att det var något strul med serienr
Hur länge måste jag nu vänta vet jag inte vilket jag tycker är oerhört dåligt av detta företag
Vad har ni för erfarenhet när det gäller garanti för skärmar?
Mvh Kalle Bergström