Ribbe
Aktiv medlem
Hej, jag ville bara visa min hemsida som nyss blivit klar www.rikardberggren.se
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!Ribbe skrev:
Hej, jag ville bara visa min hemsida som nyss blivit klar www.rikardberggren.se
Segeson skrev:
Det verkar som du lagt sidan på en ganska långsam server, bilderna tar en stund på sig att ladda, inget som stör egentligen men skulle du få en massa trafik (besökare) kan det bli segt.
Varför inte testa att skriva "ftp://och så vidare" i IE, det fungerar perfekt, precis som att kopiera filer på datorn. Vill du slippa loginrutan kan du komplettera adressen med konto och lösen efter följande recept.Ribbe skrev:
Så är det någon som vet ett gratis och bra ftp-program?
Ribbe skrev:
Hej, jag håller just nu på att byta server som jag skulle behöva tips på ett bra ftp-program. Så är det någon som vet ett gratis och bra ftp-program?
Nome Nescio skrev:
Men hur längt skall du hålla på och byta server? Här psotar du en tråd där du uppmanar alla att titta och komma med konstruktiv kritik, efter 48h så är siten död.
Det där låter smidigt och enkelt! Jag ska testa det så fort jag kommer hem (är i skolan just nu).Segeson skrev:
Varför inte testa att skriva "ftp://och så vidare" i IE, det fungerar perfekt, precis som att kopiera filer på datorn. Vill du slippa loginrutan kan du komplettera adressen med konto och lösen efter följande recept.
f t p : / /kontonamn : lösenord @ webadressen
OBS, utan mellanslag.