Till Calle:
jag gillar designen på din hemsida, men jag tycker du gjort en del tabbar med den.
Till att börja med hatar jag att inte kunna skicka en länk till den sida jag vill kompisen skall se. Med din sida måste jag skicka en länk till framsidan, och sedan be kompisen klicka här och där för att få upp samma sida/bild som jag har på min skärm. Det borde gå att fixa, utan att funktionaliteten blir lidande. (Men det brtyder nog att du får överge alla animationer och liknande.)
Dessutom stötte jag på ett problem med dina gallerier: min skärm är 768*1024, vilket är viktigt i sammanhanget, då pilarna för att klicka mig till föregående eller nästa bild inte alltid rymdes på skärmen. Jag kan i det läget bara stänga just den bilden, och då hamnar jag i galleriet igen.
Utöver det har jag en kommentar till: jag är allergisk mot hemsidor som väsnas utan att jag bett om det. Ofta bryr jag mig inte om att ens låta sidan ladda klart i browsern innan jag lämnar den. Om du absolut måste ha ljud på sidan, ändra då på det så att grundinställningen är att ljudet är avstängt, tills användaren slår på det själv.