Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min första canon (30D)!
- Trådstartare hallqvist
- Start datum
Fotobias
Aktiv medlem
www.schoenherrsfoto.se
fast det är ju dyrare nu....
fast det är ju dyrare nu....
perperub
Aktiv medlem
När jag pratade med dem på www.schoenherrsfoto.se på telefon idag sa de att priset var korrekt och att det berodde på ett för stort lager av 30D. Då det snart lär dyka upp en uppföljare passade de på att rea bort några ex. Vad jag förstod lär de ha gått åt som smör i solsken.
Ingick i paketet gjorde Canon EOS 30D + 18-55/3,5-5,6.
Ingick i paketet gjorde Canon EOS 30D + 18-55/3,5-5,6.
Gentle Giant
Aktiv medlem
Sebastian du har gjort ett mycket bra köp!!!
Kul att tillhöra klubben 30 D
Kul att tillhöra klubben 30 D
aasaboe
Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Tänk på PMA mässan som börjar 8 Mars. Många väntar sig att Canon släpper en efterföljare till 30D då. Det KAN ju vara en orsak till de låga priserna...
Jodå, inte alls omöjligt. Men jag för min del vill ha kameran NU, jag gillar just 30D, priset var tämligen rätt, och jag är fullständigt övertygad om att efterföljaren INTE blir billigare... ;-)
Majorskan
Aktiv medlem
hallqvist skrev:
Jag la en order igår kväll på 30D + 18-55 kit hos bhphoto. Jag får pröjsa 1665 dollar vilket i dagsläget är ca 11300kr.
Jag får en rabatt hos BH på 230 dollar om jag postar in lite grejer. Det är ca 1500kr.
Detta betyder att jag betalar 9800kr för allt!
Kameran skickas till min moster som bor i Californien, hon kommer sedan till Sverige i slutat av Jan, så förhoppningsvis slipper jag tull och annat blaj.
Är detta ett bra köp? Det är mkt pengar det handlar om så man är lite halvt kluven..
För övrigt ska det bli sjukt kul med en ordentlig kamera.
Hej
Jag har inte läst alla inlägg men jag tycker du har köpt en kanonkamera som jag tyvärr inte tror du får ut allt av med kit-optiken.
Men någonstans måste man ju lägga budgeten.../R
hallqvist
Aktiv medlem
aasaboe skrev:
Jodå, inte alls omöjligt. Men jag för min del vill ha kameran NU, jag gillar just 30D, priset var tämligen rätt, och jag är fullständigt övertygad om att efterföljaren INTE blir billigare... ;-)
Håller med!