Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min första bröllops fotografering

Produkter
(logga in för att koppla)
Fina bildideer men väl "fadda" färger. Ser också ut som om du har smuts på sensorn på några av bilderna.
//Leif

Utöver vad de andra redan sagt så hade jag retuscherat bilderna liten tex tagit bort plåstret från brudens häl. På sista bilden har bruden en svart prick i pannan, inte så smickrande ;) På första bilden ser det ut som att du tryckt ihop handen och blombuketten, är det medvetet? Ser konstigt ut.

Annars tycker jag att du lyckats riktigt bra! Bra komponerat och fina bilder!

Bild 1, 3 o 5 har ett litet grönstick. Men jag tror bilderna skulle må bra av lite redigering.

jag har faktist inte redigerat någonting, jag har bara gort montaget! men nu när du säger de så har jag faktist inte tänk på plåstret hehe.
jag ska testa fixa till färgerna och ta bort plåstret!

Tack för alla kommentarer!

Plåstret skulle jag inte ta bort men pricken i pannan, bild 1 som har storleksförändrats mer på ena ledden tycker jag ser illa ut. Nästa gång kan du prova upplättningsblixt utomhus i mulet väder. Tycker en amatör som kanske hade tagit 300 bilder.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto