Annons

MH-21 laddaren

Produkter
(logga in för att koppla)

OmniM

Aktiv medlem
Är det någon som vet nån butik som har denna laddare i lager, Sverige lr utomlands det kvittar. Har haft den beställd sen i början på december å börjar ruttna.

Tack!

Kanske en MH-22?!?

MH-21 verkar ju onekligen vara svår att få tag i. Men kanske MH-22 är lättare att hitta? Finns i lager hos B & H för $239.95. Har dock inte kollat svenska leverantörer.

Jag beställde en 24/8 och den har inte heller kommit...
Jag blir inte längre förvånad över att Nikon inte är intresserade av att sälja, 7+ månader för ett enkelt motljusskydd, BL-3 som verkar vara slut i hela världen osv, osv osv.

Så även jag är tacksam om någon har tips om någonstanns i världen där man kan få tag på en stackars batteriladdare.

ja, man börjar ju undra ibland hur svårt det kan vara att få fram ett gäng laddare som dom antagligen inte tillverkar själva.

MH-22an finns i Sverige, men det känns lite onödigt för 2500, när behöver man ladda 2 El4or samtidigt?

The search goes on...

OmniM skrev:
ja, man börjar ju undra ibland hur svårt det kan vara att få fram ett gäng laddare som dom antagligen inte tillverkar själva.

MH-22an finns i Sverige, men det känns lite onödigt för 2500, när behöver man ladda 2 El4or samtidigt?

The search goes on...

MH-22 laddar inte två batterier samtidigt. De laddas i sekvens.

OmniM skrev:

The search goes on...

Inte nikons men... http://hegethorns.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=SE&wts.ACTION=loginguest&p=H

Phan åxå, länken klipps. Kolla på www.hegethorns.se
Gå inpå laddare, så finns det en HÄHNEL POWERSTATION ULTIMA NIKON. Kanske kan vara något

/ E

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar