Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mest betittade bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

aceeo

Aktiv medlem
Det finns många kul och ganska intressanta rubriker i profilen, men skulle vara ganska intressant med en lista över mest betittade bilder, antingen över hela publiceringstiden(vilket jag föredrar), eller under senaste 30 dagarna(eller annan tidsperiod), eller varför inte båda. Behöver ju inte vara så många bilder under varje, 3-5 st räcker gott och väl

// Anders

Tänkte nog mest att funktionen skulle vara till för besökare, på något banalt vis känns det som att flesta antal besökare också borde vara bästa bilden...,,. även om det såklart inte är så

// Anders
Mina 10 mest betittade bilder

Umm... jag har inte provat att söka efter mest betittade bilder förut, men resultatet var något beklämmande.

Förmodligen ger sökningen efter flest kommentarer bättre bilder (rent fotografiskt).

/Anders

om man nu skulle införa en sådan funktion så skulle det ju resultera i en lavin-effekt. De mest betittade bilderna exponeras och får således ännu fler visningar...Så tanken är god men skulle inte fungera speciellt bra...

Fast om man begränsar tiden till senaste två veckorna kan man ju hoppas att de blir en blandning av de bästa och de nyaste bildern man lagt upp i sina album

// Anders

aceeo skrev:
......kan man ju hoppas att de blir en blandning av de bästa och de nyaste bildern man lagt upp i sina album

// Anders
Men många tittar säger väl egentligen inte att en bild är bäst heller?

Nakna tjejer får många tittar men är nog inte alltid bästa bilden utan kanske är det motivet som drar då..

En snabb koll bland egna visade att min minst betittade (som fått mycket positiva tillrop och tittar på annan sajt) har 51 tittar och 7 kommentarer här och att min sämsta (enligt kommentarer oxå, inte bara min åsikt) har 8 kommentarer och 392 tittar.
Kanske säger något om att tittarna är oviktiga?

Senast ändrad:
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto