Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mellanformatsfotomaraton

Produkter
(logga in för att koppla)

F. Otografen

Aktiv medlem
Är det någon har som tänjkt vara med på "mellanformatsfotomaraton" i Göteborg 1 maj ?

Sista anmälningsdag blir väl i praktiken i morgon.

Re: * * * M E L L A N F O R M A T S F O T O M A R A T O N * * *

F. Otografen skrev:
Är det någon har som tänjkt vara med på "mellanformatsfotomaraton" i Göteborg 1 maj ?

Sista anmälningsdag blir väl i praktiken i morgon.

OHHHHH, det hade jag varit på stört OM jag hade varit i näärheten:-/

Lycka till alla som skall vara med!!

Mvh Niclas.

j o b b i g t n ä r f o l k h å l l e r p å a t t s k r i v a s å h ä r , t y c k e r j a g i a l l a f a l l .

/ C h r i s t i a n

Proboarder skrev:
j o b b i g t n ä r f o l k h å l l e r p å a t t s k r i v a s å h ä r , t y c k e r j a g i a l l a f a l l .

/ C h r i s t i a n

H a r d u f el p å t a n g e n t b o r d e t ???

Ingen annan som tänkt vara med ?
Själv funderar jag på det, mest som en kul anledning att komma ut och fota lite.
Kostar visst endast 95 pix, inkl film och allt.

Häng på nu !

Hörru, skall du vara med och fota 1 maj eller skall du bara sitta där och sura och angripa folk hela tiden ?
Kasta ruttna ägg på dom. Eller bussa hundarna på dom, eller bina, eller hundar med bin i deras munnar, så när de skäller skjuter de bin på mig ?

Ta med din kamera, måla en snygg blomma eller nåt på den och följ med ut i solen, värmen och glädjen i stället för att sitta där och jobba på ditt magsår. ;-D

Makaman skrev:
Hur anmäler man sig?

Läste i foto att man måste ha tillgång till en hasselbladare, mellanformat(inte X-pan)
Fotoklubben hasselblad anordnar.
95 pix skall vara inne på deras konto 344 877-6 senast i morgon fredag, ange "Hasselblad Collections", ditt namn telenr, adress eller e-post adress.

mer infokan man tydligen få av Rune Larsson tel 0707-102477

maran går tydligen ut på 2 bildkollektioner om vard 3 bilder, samt 6 enstaka bilder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar