Annons

Mellanformatsfotomaraton

Produkter
(logga in för att koppla)

F. Otografen

Aktiv medlem
Är det någon har som tänjkt vara med på "mellanformatsfotomaraton" i Göteborg 1 maj ?

Sista anmälningsdag blir väl i praktiken i morgon.

Re: * * * M E L L A N F O R M A T S F O T O M A R A T O N * * *

F. Otografen skrev:
Är det någon har som tänjkt vara med på "mellanformatsfotomaraton" i Göteborg 1 maj ?

Sista anmälningsdag blir väl i praktiken i morgon.

OHHHHH, det hade jag varit på stört OM jag hade varit i näärheten:-/

Lycka till alla som skall vara med!!

Mvh Niclas.

j o b b i g t n ä r f o l k h å l l e r p å a t t s k r i v a s å h ä r , t y c k e r j a g i a l l a f a l l .

/ C h r i s t i a n

Proboarder skrev:
j o b b i g t n ä r f o l k h å l l e r p å a t t s k r i v a s å h ä r , t y c k e r j a g i a l l a f a l l .

/ C h r i s t i a n

H a r d u f el p å t a n g e n t b o r d e t ???

Ingen annan som tänkt vara med ?
Själv funderar jag på det, mest som en kul anledning att komma ut och fota lite.
Kostar visst endast 95 pix, inkl film och allt.

Häng på nu !

Hörru, skall du vara med och fota 1 maj eller skall du bara sitta där och sura och angripa folk hela tiden ?
Kasta ruttna ägg på dom. Eller bussa hundarna på dom, eller bina, eller hundar med bin i deras munnar, så när de skäller skjuter de bin på mig ?

Ta med din kamera, måla en snygg blomma eller nåt på den och följ med ut i solen, värmen och glädjen i stället för att sitta där och jobba på ditt magsår. ;-D

Makaman skrev:
Hur anmäler man sig?

Läste i foto att man måste ha tillgång till en hasselbladare, mellanformat(inte X-pan)
Fotoklubben hasselblad anordnar.
95 pix skall vara inne på deras konto 344 877-6 senast i morgon fredag, ange "Hasselblad Collections", ditt namn telenr, adress eller e-post adress.

mer infokan man tydligen få av Rune Larsson tel 0707-102477

maran går tydligen ut på 2 bildkollektioner om vard 3 bilder, samt 6 enstaka bilder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar