ANNONS
Annons

Medlemmarnas favoriter

Produkter
(logga in för att koppla)

wirsen

Aktiv medlem
Jag vet inte om detta förslag har varit uppe tidigare eller om det beprövats (eller finns? har ej funnit det).

Det finns ju Galleri FS, där vi medlemmar kan skicka in en "pangbild" & få den publicerad i galleriet. Men å andra sidan har inte vi som medlemmar så mycket att säga till om då bidragen väljs ut av en jury av personer.

Skulle det inte vara kul att att ha någon form av betygsättning där medlemmarna själva fick betygsätta olika bilder i ett "galleri FS för medlemmar". Jag vet att det kan vara svårt att genomföra med tanke på hur mycket bilder det finns på FS och det måste ju även finnas någon form av gallring , pga. av mängden. Men det var bara en tanke som slog mig, att det kunde vara intressant.

Kanske en "grupp Galleri FS", där gruppledaren väljer ut 10 stycken personer (från gruppens medlemmar) som en vecka röstar fram veckans bild. Sedan byter man de 10 stycken personerna mot 10 andra nästa vecka osv.

Vad tror ni, genomförbart?

De som röstar i Galleri FS är ju helt vanliga medlemmar, endast utvalda på så sätt att de tidigare fått med en bild i galleriet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar