Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
MediaMarkt Göteborg
- Trådstartare J-Lind
- Start datum
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Vet inte hur det är i Göteborg, men vad gäller butikerna i Sthlm så är det helt olika utbud och priser, de sätter dessa som fristående butiker. I veckan var jag även i butikerna i Kalmar och Jönköping, samma sak där. Det går alltså inte att rekommendera någon butik utan att man vet vad du är ute efter.
PeterEskilsson
Aktiv medlem
Vad jag förstått, så kan man, till respektive butik, ringa om priser.
Dvs: Om man vet exakt vad man är ute efter......
Dvs: Om man vet exakt vad man är ute efter......
J-Lind
Medlem
Tack för svaren!
Problemet är att jag är lite flytande i vad jag vill ha och tänkte därför uppsöka den butik med störst utbud. För att ha en chans att klämma och jämföra lite. Var utöver ett objektiv eller två ute efter en ryggsäck, kanske ett stativ, lite filter och dylikt. Därför var det största utbudet intressant. Men det kanske är omöjligt att säga?
Problemet är att jag är lite flytande i vad jag vill ha och tänkte därför uppsöka den butik med störst utbud. För att ha en chans att klämma och jämföra lite. Var utöver ett objektiv eller två ute efter en ryggsäck, kanske ett stativ, lite filter och dylikt. Därför var det största utbudet intressant. Men det kanske är omöjligt att säga?
vaktmästaren
Aktiv medlem
På tal om MediaMarkt. Såg i dagens SDS att malmöbutiken säljer Canon EOS 1DS MK III för 39990 kronor! Visningsex! Det blir 1333 kronor/mån i 30 månader. Nästan så man har råd med det!
Håkan Bråkan
Aktiv medlem
På tal om MediaMarkt. Såg i dagens SDS att malmöbutiken säljer Canon EOS 1DS MK III för 39990 kronor! Visningsex! Det blir 1333 kronor/mån i 30 månader. Nästan så man har råd med det!
Fast jag har sett hur visningsexet av den kameran behandlats i butikerna i Sthlm, så jag skulle nog i så fall jämföra priset med vad en bättre begagnad kostar.
vaktmästaren
Aktiv medlem
Fast jag har sett hur visningsexet av den kameran behandlats i butikerna i Sthlm, så jag skulle nog i så fall jämföra priset med vad en bättre begagnad kostar.
Kan nog vara sant, men jag "fingrade" på den för nån vecka sedan. Och den såg oanvänd ut. De hade bara ett ex i butiken enl. försäljaren i alla fall. T.o.m. skyddsfilmerna på displayerna satt kvar då.
men hur som helst, jag har inte råd ändå.
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Jga har bra besökt Media Markt i Högsbo, men de har ett stort urval av kameror och demoexemplar. Tror knappt att Bäckebol är större!? När du har bestämt dig så skall du kolla rpiset på webben. Media Markt är luriga och har både låga och HÖGA priser av någon anledning. Du har INET och NetonNet som kan vara billigare.
Om diú ändå vill köpa av MM så haar de vanligen en prisgaranti som säger att de säljer till samma pris som en annan fysisk butik i Göteborg och då kan kanske INET och NetonNet duga som prispressare så att du kan utnyttja MMs 30-månaders avbetalning.
Om diú ändå vill köpa av MM så haar de vanligen en prisgaranti som säger att de säljer till samma pris som en annan fysisk butik i Göteborg och då kan kanske INET och NetonNet duga som prispressare så att du kan utnyttja MMs 30-månaders avbetalning.
Är det någon skillnad i utbud/kunskap på MediaMarkt i Högsbo kontra Bäckebol? Någon utav de två som rekommenderas? Skall handla med deras 30 månaders avbetalning så tänkte kolla om det fanns några råd om vilken jag skall besöka.