Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Marrakech - Musikvideo

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är filmat med en Canon 5d mk 2 och 28mm 1.8 , 50mm 1.4 och 85mm 1.8

Det mesta är filmat med 28mm

Eftersom att jag är med i bandet, så är det en kompis som filmat med min kamera och jag som klippt ihop videon i efterhand. Kul att ni gillar klippen!

En bra låt med massor av ös och bra filmat/klippt. :)
Det jag saknar i de flesta videor av detta slag, är att övriga bandmedlemmar oftast bara kommer med glimtvis och då mest fokuserat på det instrument den/de spelar. Jag efterlyser att få mer ansiktsbilder även på dem. Eller mer än en skymt från sidan/bakifrån. Självklart har ju du som sångare huvudrollen, men närbilder på de övriga bandmedlemmars ansiktsuttryck är också intressant. Fast det kanske är så här konceptet ska vara...
Lycka till med skivsläppet i september!
/Nonno

Ja det har du nog lite rätt i :) Kan vara lite vinklat också då det var min kompis som filmade, så han kanske siktade mer på mig som han känner än de andra i bandet. Kul att du gillar låten!

Kul, då är vi minst två.
Scorsese är hur skicklig som helst.

För att knyta an. Han verkligen lyfter fram varje enskild individ, i bandet och tillsammans med gästerna.

Ja det är riktigt bra gjort, det gör så mycket med alla intervjuer mellan spelningarna också. Då lär man känna personerna på ett annat sätt

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar