Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

markering av tråd man skrivit i

Produkter
(logga in för att koppla)

Andyah

Aktiv medlem
Tänkte om det gick att lägga till att så det syns om man skrivit i en viss tråd.

När man skrivit i tråden så markeras "brevet" med en svart prick som ligger utanför tråden,alltå det "brev" som tex ligger i tråden "nikon Objektiv" inte den utan för den tråden. hoppas ni förstår =S Sweclockers.com använder sig av detta o tycker det är smidigt när man skrivit i en del trådar så ser man lättare vart man varit. sen dom andra funktionera av den markeringen finns fortfarande kvar.

bump*

ingen admin elr vad dom nu kallas som har hand om sidan som skulle kunna svara...elr någon...

Det är semestertider.

Om jag får gissa så är svaret ungefär att Fotosidan använder Vbulletins forum i botten. Om dom/Vbulletin lägger till ditt funktions önskemål i sin produkt så kommer den på Fotosidan också.

-Thomas

Det är semestertider.

Om jag får gissa så är svaret ungefär att Fotosidan använder Vbulletins forum i botten. Om dom/Vbulletin lägger till ditt funktions önskemål i sin produkt så kommer den på Fotosidan också.

-Thomas

Det gör SweClockers.com också, liksom Audiokarma.org och båda har en markering av vilka trådar man skrivit i. Jag gissar att om det inte finns som funktionalitet från början så finns det ett tillägg som sköter det.

Det gör SweClockers.com också, liksom Audiokarma.org och båda har en markering av vilka trådar man skrivit i. Jag gissar att om det inte finns som funktionalitet från början så finns det ett tillägg som sköter det.

Eller så har de helt enkelt moddat det själva. Det är absolut inte svårt, snarare väldigt enkelt. MEN FS vill inte göra några modifieringar på den inköpta forumprogramvaran. Och jag förstår det, det ställer till ett h**sike när man ska uppdatera!

Edit: Men idén ÄR bra.

Eller så har de helt enkelt moddat det själva. Det är absolut inte svårt, snarare väldigt enkelt. MEN FS vill inte göra några modifieringar på den inköpta forumprogramvaran. Och jag förstår det, det ställer till ett h**sike när man ska uppdatera!

Edit: Men idén ÄR bra.

Det är ju samma gäng som driver utsidan.se och såvitt jag förstår är det samma programvara. Där markeras trådar man skrivit i.

Jag ser fler skillander mellan forum och brevikonerna, det där får Christer/David titta på.

Utsidan och Fotosidan drivs inte samma gäng, det finns dock flera kopplingar mellan bolagen.

-Thomas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar