Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Mapp för bilder att leverera till kund
- Trådstartare Atena
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
Offertmapp kallas dom för tror jag, mappar utan gummiband och så, du kan ju montera bild på framsidan som reklam om du vill.
Kontorsvaruhus/butiker har sådana.
SKa du skicka så är kanske en pappryggpåse att föredra, kuvert med kraftig kartong som baksida.
/Hasse
Kontorsvaruhus/butiker har sådana.
SKa du skicka så är kanske en pappryggpåse att föredra, kuvert med kraftig kartong som baksida.
/Hasse
Atena
Aktiv medlem
Var runt på nätet och kollade efter företag som säljer kontorsmaterial. Och det är precis som du skriver Hans, offertmapp som jag är ute efter.
Denna mapp ska jag ha till att leverera från hand till hand. Annars är som sagt kuverts med kartong bra om man ska posta.
Lundebys var snygg men dyr. Hittade på killbergs för 9.40 kr exkl moms per styck. Lundeby tar 13 kr exkl moms. KÖper man många spar man några kronor
Tack för hjälpen!
/M
Denna mapp ska jag ha till att leverera från hand till hand. Annars är som sagt kuverts med kartong bra om man ska posta.
Lundebys var snygg men dyr. Hittade på killbergs för 9.40 kr exkl moms per styck. Lundeby tar 13 kr exkl moms. KÖper man många spar man några kronor
Tack för hjälpen!
/M