Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Mapp för bilder att leverera till kund

Produkter
(logga in för att koppla)

Atena

Aktiv medlem
Var hittar jag pappmappar med plats för några A4 biler att levereras till kund?

Har hittat på Lundeby & Co men de är lite för dyra...

/Marie

Kolla närmsta bokhandel, eller kanske ett varuhus. COOP, ICA Maxi, Åhlens
Nån av dom borde ha pappmappar, eller "snoddmappar" i papper, kostar inte många kronor.

Offertmapp kallas dom för tror jag, mappar utan gummiband och så, du kan ju montera bild på framsidan som reklam om du vill.
Kontorsvaruhus/butiker har sådana.

SKa du skicka så är kanske en pappryggpåse att föredra, kuvert med kraftig kartong som baksida.

/Hasse

Var runt på nätet och kollade efter företag som säljer kontorsmaterial. Och det är precis som du skriver Hans, offertmapp som jag är ute efter.
Denna mapp ska jag ha till att leverera från hand till hand. Annars är som sagt kuverts med kartong bra om man ska posta.

Lundebys var snygg men dyr. Hittade på killbergs för 9.40 kr exkl moms per styck. Lundeby tar 13 kr exkl moms. KÖper man många spar man några kronor :)

Tack för hjälpen!
/M

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto