Annons

Malmö! Fotokompis samt ev studiecirkel

Produkter
(logga in för att koppla)
Kan vi reda ut begreppen här, jag är säkert korkad men jag känner att jag är inte helt med.

Finns det en grupp Elaka Fotografer i Malmö? Vad är det för kriterier för att få vara med i den gruppen? Finns det behov/intresse för två grupper?

Jag kanske oxå är intresserad men jag är väldigt mycket amatör och har inte kommit så långt så jag är lite nyfiken på hur mycket kunskaper ni tänker att deltagarna skall ha?

Jepp finns en grupp ( Elaka ) vet dok inte hur många de är.
Kan ju fråga dem: http://www.fotosidan.se/forum/forumdisplay.php?f=60

http://www.connym.se/efs/

Jag själv är jag amatör med lite kunskap och känner att elaka är en för stor grupp för mig. Men det e ju olika för tycke o smak.

Har precis sett den här tråden och tycker att det verkar kanon att träffas som typ studiecirkel. Jag är gärna med. Jobbar lite oregelbundet men skall försöka på något föreslaget datum.

Är en glad (inte särskilt elak, med tanke på tidigare inlägg =) amatör på 32 år

Hittade precis tråden, hade varit kul att träffa andra i Malmö med fotointresse. Är 23 år och har haft fotografering som stort intresse senaste 3 åren...

Jo, men vi behöver väl inte göra det svårare än vad det är? Vi kan väl bestämma en tid, en plats och så gå en runda? Avsluta med en fika och fundera över en ny träff. Helt enkelt se vart det tar vägen. Måndag är svår för mig men sedan är jag obokad så kom med ett förslag så dyker åtminstone jag upp.

Jo, men vi behöver väl inte göra det svårare än vad det är? Vi kan väl bestämma en tid, en plats och så gå en runda?.

Tisdagen den 10:de kl 19.00 om intresse finns så skriv här o anmäl er så fixar jag en lokal i Malmö.

Om ni har möjlighet så ta bilder tills dess vi träffs och vi kan väll välja ett tema med.

Tema 1 är: En dröm

Vad sägs om detta?

Senast ändrad:
Vi är ett gäng som träffas ca tio gånger våren och samma höst. Kör olika projekt men den röda tråden är bilden i centrum. Vi träffas i studio och brukar även lägga in en eller två studiofotograferingar. Den som håller i det hela är Ralph Nykvist(skriver ofta i tidningen Foto, har gett ut ett antal böcker bla, ihop med Anders Petersen, undervisat i fotografi osv.osv.)
Har talat med Ralph som kan tänka sig att köra en grupp parrallet med ”vår”. Detta är ju förenat med en del kostnader eftersom lokal, fika, ström o.s.v. kostar. Om någon är intresserad så hör av er så ska jag gärna ge fler upplysningar.
Mvh. Lasse

Vi är ett gäng som träffas ca tio gånger våren och samma höst. Kör olika projekt men den röda tråden är bilden i centrum. Vi träffas i studio och brukar även lägga in en eller två studiofotograferingar. Den som håller i det hela är Ralph Nykvist(skriver ofta i tidningen Foto, har gett ut ett antal böcker bla, ihop med Anders Petersen, undervisat i fotografi osv.osv.)
Har talat med Ralph som kan tänka sig att köra en grupp parrallet med ”vår”. Detta är ju förenat med en del kostnader eftersom lokal, fika, ström o.s.v. kostar. Om någon är intresserad så hör av er så ska jag gärna ge fler upplysningar.
Mvh. Lasse

jag e mycket intresserad återkom vad det skulle bli för pris per deltagare om vi startar en ny grupp.

Nyss hemkommen från semestern...

Hur är statusen blir vi bara 3-4 st är det inte lönt med lokal då kan vi träffas på ett vanligt ställe.

Återkommer i helgen var.

Det gäller den 10:de kl 19,00

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar