Annons

Macro med Canon S2 IS

Produkter
(logga in för att koppla)

excell

Medlem
Hejsan

Försöker få läget "Super macro" och funka på ovan nämda kamera, står i manualen att man ska trycka på knappen för macro några gånger tills önskad symbol dyker upp. Men den kommer inte fram. Samma sak oavsett vilket "mode" man har på för tillfället. Har även testat med grundinställningar, tänkte att jag kunnat sabbat till nått, men icke, fortfarande samma problem. Nån som har nån aning om vad det kan vara för fel?

//Jonny

Se på fan, det gjorde det. Kanske borde fattat att man skulle göra så, lite konstigt dock med tanke på att det står "Repeatedly press the button" i instruktionsboken. Men nu funkar det! tusen tack för ditt snabba svar.

Mvh jonny

Är du annars nöjd med din s2-an ?

Jag köpte en förra veckan och håller på fortfarande att lära kamerans funktioner men att dömma av bilderna den tar så är jag nöjd hittils med den.

Lajson skrev:
Är du annars nöjd med din s2-an ?

Jag köpte en förra veckan och håller på fortfarande att lära kamerans funktioner men att dömma av bilderna den tar så är jag nöjd hittils med den.

Är mycket nöjd med min. Köpte den för nån vecka sen. Kan fortfarande inte allt, vilket är underbart när man finner nya funktioner hela tiden. Fick en instruktionsbok på tyska, trots att det stog att det var svensk till. Men hitta en engelsk på nätet, så snart förstår man väl hur den funkar! =)

//Jonny

Här har vi en till som just köpt sig en S2IS. Verkar vara en ruggigt trevlig kamera. Eftersom jag haft A-serien i Powershotfamiljen tidigare så känner jag igen mig.

Några fler som gått den långa Powershotvägen?

Vilken otrolig kvalitet det är i den här kameran, man får riktiga Rolls-Royce vibbar när man håller i den, trots att den är helt i plast.

Den här kameran känns lite "unik". Man kanske skulle dra igång en IS2S-klubbsida? Vem vet.

Må gott!

/fredrik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar