Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Märkliga djur. Vad är detta?
- Trådstartare Maa
- Start datum
Highweiss
Aktiv medlem
Det här är inte mitt område - men jag antar att det kan vara en andra generationens vandrande pinne. Har förstått att dom är rätt bra på att anpassa sig - och framför allt på att "laga nya pinnar" (hur fasikken dom nu sen gör det). Men, kanske det är bäst att vänta på de verkliga experterna...!
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Jag tror att det är en drinkpinne som rymt från festen ;o)
Jörgen
Jörgen
Highweiss
Aktiv medlem
Bossebarrskog skrev:
Jag tror att det är en drinkpinne som rymt från festen ;o)
Jörgen
Mycket möjligt - har hört att dom tenderar att pinna iväg ;-) Mycket pinnsamt när det händer...
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Latinska benämningen:
Linus Linslus Linus
Linus Linslus Linus
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Birdmanson
Medlem
Hydrometridae
Lite knepig ser den ut på bilden, men det kan vara en vattenmätare (Hydrometridae). Inte helt självklart så någon som vet mer får väl rätta mig.
Lite knepig ser den ut på bilden, men det kan vara en vattenmätare (Hydrometridae). Inte helt självklart så någon som vet mer får väl rätta mig.
Proboarder
Aktiv medlem
Tyckte faktiskt det såg ut som en vandrade näbbgädda... =D
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Ytspänningen gör att närbilder av detta slag ser fascinerande ut. Man kan faktiskt gå på vattnet.
Jesus var inte helt fel ute.
RolandM
Aktiv medlem
JanOlofHärnström skrev:
Ytspänningen gör att närbilder av detta slag ser fascinerande ut. Man kan faktiskt gå på vattnet.
Tyvärr så hade ryssarna lärt sig av de svenskes teknik att gå vattnet, när den förskräcklige ryssen tog vägen över Bottenviken under 1808 års krig, Fast det tog dem ungefär 150 år att förstå vad som krävdes efter att ingående studerat hur den tappra svenska armén besgrade den danske arvfienden efter att ha kosrat Stora bält.
Det visar att Gud var på vår sida ända fram till Gustav IV regering började, då Gud blev upptagenmed ett utveclingsarbete som skulle leda till mobiltefonens SMS-tjänst som i ett stort fälttest har provats i Uppland.
danielselander
Aktiv medlem