Annons

Lyfta fram bröllopsfoto mer här på siten...

Produkter
(logga in för att koppla)

michand

Aktiv medlem
Hej på er,

Som det är nu så återfinner man bröllopstrådarna under Porträtt, Studio och Modell. Skulle man inte kunna lyfta ut det så att Bröllop blir en fast rubrik direkt under "Foto: Intresse / Inriktning"? Ingen stor sak i sig men bröllopsforumen på alla siter jag hänger på tenderar att vara ganska aktiva överlag, så även här...

Mvh/Micke
 
Men det är ju bara att gå på Bilder ->Motiv kategori ->Bröllop så får du fram 2032 bröllopsbilder...
 
Jo i och för sig, fast jag menade inte så mycket bilderna i sig, utan mer diskussionsforumet mellan bröllopsfotografer, tips och tricks typ...

Mvh/Micke
 
Jeppe skrev:
Håller inte med.. Det är redan nu rörigt många forumavdelningar.

Generellt sett är det väldigt många avdelningar, men under just "Foto: Intresse / Inriktning" tycker jag att det är för få.

Satt och tänkte på det inatt då jag inte hittade vad jag sökte efter..

Kanske är det i grunden fel uppbyggt? :)
 
phk skrev:
Generellt sett är det väldigt många avdelningar, men under just "Foto: Intresse / Inriktning" tycker jag att det är för få.

Satt och tänkte på det inatt då jag inte hittade vad jag sökte efter..

Kanske är det i grunden fel uppbyggt? :)

Håller med om att det vore bra om det låg på en annan avdelning. Inriktning: porträtt,studio och modell passar inte in på BRÖLLOPSFOTOGRAFERING då det är mycket mera än porträtt. Av antalet visningar på min påbörjade diskussion "kyrkbröllop" verkar det ändå som om många hittar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.