Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lust att dela med dig av dina kunskaper?

Produkter
(logga in för att koppla)

Firima

Ny medlem
Hej

Mitt namn är Linda och jag är väldigt intresserad av foto. Mitt intresse är dock väldigt mycket större än mina kunskaper och jag känner ibland att jag går miste om de riktigt bra bilderna pga bristande teknik helt enkelt.

Jag har sökt frenetiskt efter bra fotokurser i Lund/Malmö som passar och jag har verkligen inte hittat någonting. Jag söker därför dig som är en duktig fotograf och har lust att dela med dig av dina kunskaper. Jag är som sagt nybörjare och vill lära mig det mesta.

Jag fotograferar med en Canon EOS 400D (som är min pappas)och det är kanske inte helt fel om du som lärare känner till Canon någorlunda.

Betalning kommer i överens om tillsammans. "Undervisningen" sker förslagsvis i höst under eftermiddags/kvällstid (jag går i gymnasiet) och jag bor i Lund så du bör bo i Lund/Malmö eller någonstans i närheten.

Tips på bra kurser tas självklart också emot med öppna armar!

Är du intresserad skicka iväg ett mail till [email protected]

Tack på förhand!
Peace!

Tjena Linda!

"Roligt" att se att det finns ödmjuka människor som är intresserade men vet sin begränsning :) Självklart skall du lära dig fotograering om du tycke det är skoj. Tyvärr bor jag inte i skåne så det är inte aktuellt att jag lär dig, däremot har jag lite andra tips åt dig.