fredriklindstrom
Aktiv medlem
http://www.louisvuittonjourneys.com/annie/
Det dar ser ut some ett 24 - 70 2.8L, eller vad tycker ni?
Det dar ser ut some ett 24 - 70 2.8L, eller vad tycker ni?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju haft lite ekonomiska problem pa sistone, det kanske ar darfor hon anvander Canon just nu.
Är det därför kungahuset använder Nikon? De har inga problem alltså...
Är det därför kungahuset använder Nikon? De har inga problem alltså...
Nja, jag tror att kungen ar bara lite felinformerad, han ar for fokuserad pa sin dotters brollop.
Nej tyvärr så har kungahuset för mycket pengar. Dax att lägga ner eländet nu - Monarkin är förlegad.
Trodde Libowitz bara använde mellanformat....
Själv anser jag kungahuset göra ett strålande arbete och att de är värda varenda öre av apanaget
Själv anser jag kungahuset göra ett strålande arbete och att de är värda varenda öre av apanaget
Det haller jag med om. Kungafamiljen ar en del av Sverige's kultur arv, och efter att ha bott i ett land dar kultur bestar av att peta sig i navel samtidigt som man dricker pissvatten (bud,miller, etc) och tittar pa forvrangd rugby, sa ar det definitivt nagot jag saknar.
Året är 2010 och du menar detta på fullt allvar?
Att överhuvudtaget ha ett kungahus, en titel som går i arv i en demokrati är ju direkt beklämmande.
Att dessutom 2/3 delar av svenska folket som röstar för kungahuset och ser upp till personer som inte har åstkommit någonting är än märkligare.
Det vore väl utmärkt om man på skattedeklarationen kunde kryssa i om man vill betala socialbidrag till knugen, så kan de som tycker det är "kul" att en familj kan glida runt på sin räkmacka betala för det och vi som föredrar demokrati slipper betala för deras socialbidrag.
Naja, titta en del pa vad de gor for Sverige, sa far du se att de har astakommit nagot.
vadå???????????????
Men det ar ju just det som ar demokrati, att Sverige varje gang det tas upp rostar for att behalla kungahuset. Mer demokratiskt kan det ju knappast bli!
Vi har väl aldrig haft folkomröstning om det!!!
Klart vi har! Vid varje val!! Vansterpartiet vill gora sig av med kungahuset, allt som behovs ar att ge vansterpartiet 67% majoritet!