ANNONS
Annons

Looking for a Large Format Photography Mentor/Teacher/Buddy in Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

l2oBiN

Avslutat medlemskap
Hello. My name is Marko and I have recently (few months ago) moved to Stockholm from Sydney, Australia. My apologies for my lack knowledge of the Swedish language, being familiar with English only for now. I have been using the digital 35mm system for a few years now as a hobby and I am seriously considering extending into large format (4x5) photography. I am very interested in seeing and learning about the large format photography equipment and and whole process of taking photographs with the large format camera. I would also love to learn about purchasing and loading film, operating the camera and lenses, capturing the image, developing film and finally scanning/printing the image. I would be very thankful if an experienced 4x5 photographer would be willing to help me get introduced to large format photography. Perhaps I could join a large format photo shoot somewhere in Stockholm. Is anyone willing to offer me such an opportunity? Alternatively, does anyone know if there is a photographic club in Stockholm where I could experience large format photography?

I do not own a car, and I would be able to attend 1800+ Monday to Friday or whole day Saturday and Sundays.

GOOGLE TRANSLATE VERSION IN SWEDISH

Hej. Mitt namn är Marko och jag har nyligen (några månader sedan) flyttade till Stockholm från Sydney, Australien. Jag ber om ursäkt för min brist kunskaper i svenska språket, att känna till engelska bara för nu. Jag har använt det digitala 35mm för ett par år nu som en hobby och jag är allvarligt överväger att förlänga i stora format (4x5) fotografi. Jag är mycket intresserad av att se och lära om det stora formatet fotografi utrustning och och hela processen för att fotografera med storformatskamera. Jag skulle också gärna lära mig om att köpa och ladda film, använder kameran och linser, fånga bilden, framkallning av film och slutligen skanning / utskrift bilden. Jag skulle bli mycket tacksam om en erfaren 4x5 fotograf skulle vara villig att hjälpa mig att få införas för stora format fotografi. Kanske kan jag gå med ett stort format fotosession någonstans i Stockholm. Är någon villig att erbjuda mig en sådan möjlighet? Alternativt någon som vet om det finns en fotografisk klubb i Stockholm där jag kunde uppleva stora format fotografi?

Jag inte äger en bil, och jag skulle kunna närvara 1800 + måndag till fredag och hela dagen lördag och söndagar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar