Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Location för strandbilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kenneth1971

Medlem
Hej allihop,

Jag har fått en förfrågan om att göra en glmaoursession med bikini utomhus.
Vill ju helst att det ska vara på en fin strand gärna med mycket sand osv...
Är det lite folktomt så gör ju inte det något heller...
Vi tänkte göra det här i eftermiddags/kvällssol med lite reflexskärmar eller om det behövs rangerblixtar.
Är det någon som vet en bra strand mellan Sthlm och Uppsala?
Är bilburen och har inget emot att gå en bit om det skulle behövas.

Hoppas jag kan få lite tips här...
Tack på förhand..

Mvh Kenneth
 
Årsta havsbad i Haningen komun har en ''riktig'' strand och är lättillgänglig, bilväg ända fram. Kanske inte helt folktom så här års dock.
 
Grisslinge en liten bit bortom Gustavsberg är en fin sandstrand, men lite inträngt invid stora vägen och ofta en hel del folk. Sandhamn är väl egentligen den bästa, tillgänglig med båt från Stavsnäs eller Stockholm om man kan ta en heldagsutflykt. Där brukar det vara folktomt. Om man har egen båt finns det fler och riktigt bra ställen, inte bara sand, klippor kan också vara fint.
 
Eventuellt ska jag förbi där imorgon, kan kolla hur stranden ser ut då. Ja har bara gått förbi några enstaka gånger förra året och jag minns att en gång var det väldigt mycket uppluten gammal vass.
 
Eventuellt ska jag förbi där imorgon, kan kolla hur stranden ser ut då. Ja har bara gått förbi några enstaka gånger förra året och jag minns att en gång var det väldigt mycket uppluten gammal vass.

Det vore toppen om man kunde få en rapport David så har du vägarna förbi där så skriv gärna en kortis här...

Mvh Kenneth
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.