Annons

Ljuskurs Göteborg.

Produkter
(logga in för att koppla)
En bild till på Louise.

Tyvärr är det en svart kant i nedre delen av alla mina bilder i början. Jag lärde mig den hårda vägen att min kamera måste köras på 1/125 när man har studioblixtar...
 

Bilagor

  • fotosidan2.jpg
    fotosidan2.jpg
    56.6 KB · Visningar: 761
Deltagare från lördagsförmiddagen..

Ett trevligt gäng, toppat med en kanonmodell (Tina) och en suvve "coach" (Janne H)

/Daniel
 

Bilagor

  • ljuskurs1_fs.jpg
    ljuskurs1_fs.jpg
    56.6 KB · Visningar: 733
Sista.. för nu i alla fall.
(Hoppas jag inte tråkat ut er..)
 

Bilagor

  • ljuskurs5_fs.jpg
    ljuskurs5_fs.jpg
    57 KB · Visningar: 753
Mera "behind the scenes", denna gång från fredagseftermiddagen. Här debatteras Nikon VS Canon.
 

Bilagor

  • ljuskurs 3 mars_050_3.jpg
    ljuskurs 3 mars_050_3.jpg
    54.9 KB · Visningar: 698
Och den så omtalade röda hatten som gav upphov till smått kaosartade scener de sista minuterna innan stängningsdags. ;)
 

Bilagor

  • ljuskurs 3 mars_068.jpg
    ljuskurs 3 mars_068.jpg
    39.9 KB · Visningar: 697
Får väl skjuta till med en "behind the scen" bild jag oxå ;-)

/H
 

Bilagor

  • crw_0563.jpg
    crw_0563.jpg
    18.9 KB · Visningar: 690
Slowfinger skrev:
Vem vann? ;-)

:)
Jag skall väl inte överdriva dramatiken men inte oväntat så vann Canon kampen om antal kameror på plats. Om jag inte missminner mig så fanns det bara en Nikon med i startfältet denna session.

Kvalitetsbedömningen överlåter jag åt Janne H. Det kanske kommer lite synpunkter på våra bilder? Saker man skall tänka på i efterbehandlignen etc.
 
Hamnade visst fel innan...

Hej på er!

Jag måste tacka för den underbara kursen den 4:e mars. Tack Janne, Tina och alla andra. Vad gäller mina bilder och anteckningar från kursen hoppas jag att jag hinner få upp dessa till helgen. Just nu är det fullpackat för mig.

Jag hoppas att ni har försåelse. /Ali

Tack igen!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.