Erik Schalin
Aktiv medlem
Då blir optiken dammig.lottae skrev:
Stående med frontlins upp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då blir optiken dammig.lottae skrev:
Stående med frontlins upp...
Det gör jag, undviker F5 alltså men det beror nog mest på att jag inte har någon. Kommer nog att köra med EOS 20D om kylan är normal vilket den troligen är. Ska testa lite olika sätt om jag inte hittar anna väska. Tack för tipsenErik Schalin skrev:
Då skall man definitivt undvika just F5 pga dels att batteripacket sitter fast och dels dess vikt.
Nej ingen ficka. Jo för blixten om den nu skall med.
Korta remmen (stryp dig inte), häng den om halsen och släpp ner objektivet i salopettbyxan och dra åt skärpet lagom hårt.
Klart du har rätt. Kanske jag borde kolla på en mer heltäckande zoom i stället beroende på hur temperaturen är. Men är den som idag är det kanske lugnt ändå. Håller mig bara i Sverige, Lindvallen typ både på längden och höjden.Erik Schalin skrev:
Afterskin är väl skidåkningens mest kondensutsatta aktivitet i alla fall om den är inomhus.
Jag hade inte valt ngn annan optik än din 70-200/2,8 i backen.lottae skrev:
Klart du har rätt. Kanske jag borde kolla på en mer heltäckande zoom i stället beroende på hur temperaturen är.