Annons

Lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

Bengt54

Aktiv medlem
Har fått ett problem med Lightrrom. När jag startar up programmet så när den läst in allt och man ska kunna börja jobba i det så kommer det upp en "grå hinna" över hela skärmen som säger att det uppstått ett problem med Lightroom 64 bit och det ska avslutas. Har gjort en reperations installtion men likadant fortfarande. Ha vindows 7, 64 bit.
Några ideer om vad det kan vara?
Mvh
Bengt

Har fått ett problem med Lightrrom. När jag startar up programmet så när den läst in allt och man ska kunna börja jobba i det så kommer det upp en "grå hinna" över hela skärmen som säger att det uppstått ett problem med Lightroom 64 bit och det ska avslutas. Har gjort en reperations installtion men likadant fortfarande. Ha vindows 7, 64 bit.
Några ideer om vad det kan vara?
Mvh
Bengt

Blir det samma fel oberoende av vilken version, 32 resp 64-bitarsversionen som du startar?

Blir det samma fel oberoende av vilken version, 32 resp 64-bitarsversionen som du startar?

Har faktiskt inte tänkt i de banorna. Hade inte en aning om att båd versionerna är istallerade. Tog för givet att bara 64:an låg instalerad. Ska nuturligtvis kolla upp detta när jag kommer hem i kväll.
Tack för tipset.
/Bengt

Alltså 32bit och 64bit av Lightroom är två olika installationsfiler som följer med samma installationspaket.

Jag känner inte till att "båda" installeras?

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto