Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lightroom 5 svensk version – språk?
- Trådstartare Kalli
- Start datum
Kalli
Aktiv medlem
Nej du kan välja bland alla tillgängliga språk i Inställningar -> Allmänt.
Tack!
Har dock insett nu att det är billigare för mig att beställa engelska versionen från Amazon än att ladda ner svensk version från Adobe Sverige. Får fundera på vilket jag gör. Känns lite dumt att skicka någon CD skiva med post ifrån Storbritannien när jag skulle vara helt nöjd med digital nedladdning.
Kalli
Aktiv medlem
Skiljer det mycket?
Inga stora pengar. Ungefär 580 kronor från Amazon UK med billigaste fraktalternativ. 664 kronor digitalt från Amazon. Tycker bara att detta är dumt. Kostar mindre att skicka en CD skiva jag kan inte ens använda i min dator, än att ladda ner produkten.
Tredje alternativ är att beställa Lightroom i min lokala kameraaffär. Om man inte handlar hos dem, och bara beställer varor över internet hela tiden, kommer de att försvinna. Kostar säkert ungefär lika så mycket att köpa Lightroom från affären som att ladda ner det från Adobe.
Hanne2
Aktiv medlem
Inga stora pengar. Ungefär 580 kronor från Amazon UK med billigaste fraktalternativ. 664 kronor digitalt från Amazon. Tycker bara att detta är dumt. Kostar mindre att skicka en CD skiva jag kan inte ens använda i min dator, än att ladda ner produkten.
Tredje alternativ är att beställa Lightroom i min lokala kameraaffär. Om man inte handlar hos dem, och bara beställer varor över internet hela tiden, kommer de att försvinna. Kostar säkert ungefär lika så mycket att köpa Lightroom från affären som att ladda ner det från Adobe.
Du kan ladda ner en provversion från Adobe och sedan mata in koden när du får den med din DVD. Så gjorde jag. DVD-skivan har jag bara som backup. Det är multispråkversion, så man väljer språk vid installationen.
Du borde även kunna föra över filerna på en usb-sticka.
Kalli
Aktiv medlem
Du kan ladda ner en provversion från Adobe och sedan mata in koden när du får den med din DVD. Så gjorde jag. DVD-skivan har jag bara som backup. Det är multispråkversion, så man väljer språk vid installationen.
Du borde även kunna föra över filerna på en usb-sticka.
Ja, det är vad jag brukar göra. Ladda ner provversion och sen får man koden med skivan. Känns bara bättre att ha koden i mitt infack på eposten. Tappar inte bort den där
Tror jag går till lokala fotoaffären dock. De har bra service och man måste handla där ibland för att de fortsätter finnas.