Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lightroom 5 flytta bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

burnedred

Aktiv medlem
Jag ska byta dator och behöver lägga över alla bilder på en extern HD. Hur gör jag om jag vill få med alla nyckelordstaggar och inställningar. Ska jag exportera på något sätt eller ska jag göra som på gamla goda tiden, kopiera mapparna i Windows? Vill inte gärna missa all metadata som finns i bilderna sedan 7 år tillbaka.
Jörgen

Jag ska byta dator och behöver lägga över alla bilder på en extern HD. Hur gör jag om jag vill få med alla nyckelordstaggar och inställningar. Ska jag exportera på något sätt eller ska jag göra som på gamla goda tiden, kopiera mapparna i Windows? Vill inte gärna missa all metadata som finns i bilderna sedan 7 år tillbaka.
Jörgen
Kolla denna länk t ex.
Annars finns det hur mycket som helst om du t ex googlar på "lightroom byta dator"
Anders W

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar