Annons

Light Room

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Stefan och tack för hjälpen!

Men, finns det något sätt att exportera som JPEG och ha texten kvar ?
När jag går tillbaka till Develop modulen och när jag exporterar som JPEG så forsvinner texten...
 
Går och går gör det väl men inget jag skulle göra

Här kommer en dum variant ta upp bilden med internet explorer och tryck print screen öppna sen bilden i Paint eller något annat program och beskär bilden.

Fast det går nog bättre och göra den färdig som du vill ha den i något annat program PS eller paintshop pro.

Mvh/stefan

www.stefan-zander.com
 
Hej

Den så kallade tempalten kan du fälla in i bilden och den blir i så fall med i JPG du exporterar. Kallas wathermark som skall vara ikryssad.

Den blir dock liten, så tänk på fontvalet då du skapar templaten.

Templaten ändrar du under valet edit.

Roine
 
Ursäkta jag kapar tråden lite.
Stefan, jag såg att Du använder Allwebco får din hemsida - snygga bilder förresten:).
Är Du nöjd med deras tjänster och köper Du även hosting av dem?

Hoppas Björn ursäktar att jag själ hans tråd så här.
Måste även passa på och tacka Roine för hans förträffliga dokumentation om LightRoom - ni som inte har läst den gör det!

Hälsningar
Choke
 
Choke skrev:
Ursäkta jag kapar tråden lite.
Stefan, jag såg att Du använder Allwebco får din hemsida - snygga bilder förresten:).
Är Du nöjd med deras tjänster och köper Du även hosting av dem?

Hoppas Björn ursäktar att jag själ hans tråd så här.
Måste även passa på och tacka Roine för hans förträffliga dokumentation om LightRoom - ni som inte har läst den gör det!

Hälsningar
Choke

Jag köpte bara webbmallen och den funkar bra, jag har tagit bort lite som jag inte gillade typ slide show.
Min kompis hjälpte mig med contact sidan för den lirade inte riktigt med från början.för jag hade valt fel version på webbhotellet det skulle vara windovs någonting ( fatttar inte riktigt allt det där)

Jag använder http://www.clichehosting.com/se/Default.asp? som webbhotell och det har inte varit några problem med dom heller.
 
The Ghost skrev:
Jag köpte bara webbmallen och den funkar bra, jag har tagit bort lite som jag inte gillade typ slide show.

Tack Stefan,
Funderar på att göra som Du, har riktigt tid eller kunskap att göra något bra.

Choke
 
Choke skrev:
Måste även passa på och tacka Roine för hans förträffliga dokumentation om LightRoom - ni som inte har läst den gör det!
Hej!

Jag är själv intresserad av att sätta mig in lite i LightRoom.
Var finns Roines dokumentation? Jag letade lite på Roines hemsida, men kunde inte hitta den. Letade också här på FS, men hittade inget.

Mvh.
Lasse C
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.