abbebus
Aktiv medlem
Jag har nu äntligen beställt en EOS 1V, en kamera som jag gått och drömt om ända sedan den kom ut på marknaden.
Dock verkar det mycket osäkert med leveransen. Firman där jag beställde hade ingen i lager och Canon Svenska AB vet inte när de kan leverera kameran!!!
Det går inte ens att få ett besked om UNGEFÄR hur länge den dröjer, eller ens om det finns några i Sverige. De verkar inte ha någon större koll.
Fler som råkat ut för detta?
Jag har redan sålt min gamla kamera och behöver den nya snarast. Och så hatar jag att vänta!!!
När jag nu ändå håller på och gnäller så måste jag säga att jag tycker Canon Svenska AB verkar en aning "misskött". Ett exempel på detta är deras dåliga och röriga hemsida. Borde inte ett företag av den kalibern kunna åstadkomma något som entusiasmerar och ger lite bättre information till de som köper/skall köpa deras dyra produkter?
Dock verkar det mycket osäkert med leveransen. Firman där jag beställde hade ingen i lager och Canon Svenska AB vet inte när de kan leverera kameran!!!
Det går inte ens att få ett besked om UNGEFÄR hur länge den dröjer, eller ens om det finns några i Sverige. De verkar inte ha någon större koll.
Fler som råkat ut för detta?
Jag har redan sålt min gamla kamera och behöver den nya snarast. Och så hatar jag att vänta!!!
När jag nu ändå håller på och gnäller så måste jag säga att jag tycker Canon Svenska AB verkar en aning "misskött". Ett exempel på detta är deras dåliga och röriga hemsida. Borde inte ett företag av den kalibern kunna åstadkomma något som entusiasmerar och ger lite bättre information till de som köper/skall köpa deras dyra produkter?