Annons

Leveransbesked iPhone 4?

Produkter
(logga in för att koppla)
Att den vita har leveransproblem pga fel nyans på homeknappen vet jag
Tänkte bara flika in att det här inte stämmer, det beror troligtvis på att foton med blixten blir kraftigt överexponerade på den vita modellen i vissa situationer, beroende på ljusläckage när plasten inte är svart. Detta upptäcktes först väldigt sent. En nyansskillnad på knappen skulle inte ta mer än ett halvår att fixa.

Du menar att det är bättre att vara utan telefon i 6 månader tills Steve eventuellt lanserar en ny modell, en modell som dessutom kommer att finnas i extremt litet antal tills sommaren är över?

Ja precis. Om man behöver byta nu anser jag att det är smartare att köpa en androidtelefon, t.ex. Samsung Galaxy S som är lika bra (om inte bättre) hårdvarumässigt, samt även billigare. Sen när nya iPhone kommer köper man den :) Jag tycker så eftersom dom har misslyckats lite med iPhone 4...det är en rätt klen uppdatering från 3GS tycker jag...känns som dom blev lite omkörd tyvärr. Men det är bara min åsikt.

Känns inte som att man vill vänta på en modell som kanske kommer om ett halvår, som man inte vet hur den ser ut eller vilka specifikationer den har. Det man däremot vet är att tillgången kommer att vara usel och priset skyhögt. Så då får man lik förbannat vänta ännu en gång för att få tag på en till rimligt pris och då har det helt plötsligt gått ännu ett år.

Min fru behöver en ny lur inom de närmsta 4-6 veckorna då hennes nuvarande mobil är utsliten rent mekaniskt.

Mjo så är det ju faktiskt. Apples produkter är ju alltid dyra dock. Iphone 4 är ju fortfarande dyr och knappast ny. Sen vet ju ingen annan än Apple när nästa lur kommer. Kanske i sommar, kanske inte. Dock så brukar dom ju lansera nya produkter runt sommaren.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto