Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Letar efter klotter

Produkter
(logga in för att koppla)
FILM) (ulltand skrev:
Vad eller vem är Ahem?

Det är bara ett ljud man gör innan man börjar säga något och kanske inte riktigt håller med föregående talare... som Öh... eller Hmmm... möjligen är det stavat på engelska.:-D

Jag har inte sagt att det inte är OK att fota grafitti, bara att jag inte tycker att det är "cool" med skadegörelse.

För att inte fortsätta att vara helt OT så är här en grafitti som finns i skogen nära järnvägen i Haninge. ;-)
 

Bilagor

  • paintedrocks2.jpg
    paintedrocks2.jpg
    65.3 KB · Visningar: 205
Ibland kan även enkla mer designtrycksliknande alster vara intressanta som i detta fall, taget med blixt under en bro i närheten av Liljeholmen. Annars så gillar jag graffitin mer under vintern då de ofta skarpa färgerna som används verklig står ut mot den vita snön som på graffitiboxaren ovan. Denna bild är mer färglös, men personligen tycker jag snarare att denna typ av skadegörelse gör den annars grå betongen något mer intressant. Sedan är inte jag för skadegörelse, men det är liksom inte relevant, motivet förblir det samma.
 

Bilagor

  • graffiti-aktie_mg_3416.jpg
    graffiti-aktie_mg_3416.jpg
    97.9 KB · Visningar: 198
Tack för svaren, ska ut någon gång inom månaden och checka ställena ni snackat om!

Keep it real photographers!
 
Jag skulle gärna vilja dra in å fota på ställen så som: Akaya-Templet eller drömmarnas brunn. Men för att komma dit kan man behöva gå ner i tunnlar i tunnelbanan, därför är jag lite skraj! Plus att de bor folk där då och då.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.