Annons

Letar efter fotokompis

Produkter
(logga in för att koppla)

dj_evil

Aktiv medlem
Nu känner jag mobbad hehe men tyvärr min krets som jag umgås med är inte inne i mycket fotografi. Så ja får försöka här nu.

Jag letar efter fotokompis eller fotokompisar som vill gärna fotografera det mesta och prata mycket foto. Känner du att du är sugen så hör av dig gärna, inte roligt alltid att gå runt själv.

Trevlig helg

Jajamensan, vi körde från maj till september i fjol och planerar att göra det i år oxå.

Detaljer finns i tråden som länkades i det tidigare inlägget.

Ja i Uppsala, ursäkta att jag inte nämnde det tidigare men det hade ja glömt. Måndagkvällar låter super, men min bil är avställd nu för att jag väntar på reservdel så fort ja har den igång igen så kan ja mer än gärna komma på måndagkvällar.

Men om det finns andra intresserade för här i Uppsala så hör av dig gärna så.

Vi på Uppsala Fotografiska sällskap är ett gäng fotointresserade som brukar träffas och plåta, titta på bilder, virareutbilda oss eller bara snacka foto i vår lokal på Övre Slottsgatan 14 i Uppsala.

Kolla öppettider och arrangemang på hemsidan och kom över.

www.uppsalafotografiska.se

Välkommen!

/Roger

Jag kan hooka nångång. Vi har ju samma intresse (vimmelfoto) så vi kan diskutera inställningar osv :D
Tror det finns nåra fler som säkert gärna hakar nu när det börjar bli varmt ute. Såååå UPPSALAFOLKET! Dags att vakna! Ni från Enköping kan ju också maka er till Uppsala tycker jag.

Jag är inte främmande för att besöka Uppsala måste bara ha lite framförhållning så att jag hinner smita från jobbet i tid;-)

Janne åt vem jobbade du?

Jag kan hooka nångång. Vi har ju samma intresse (vimmelfoto) så vi kan diskutera inställningar osv :D
Tror det finns nåra fler som säkert gärna hakar nu när det börjar bli varmt ute. Såååå UPPSALAFOLKET! Dags att vakna! Ni från Enköping kan ju också maka er till Uppsala tycker jag.

hejsan allihopa!
Jag är också från uppsala (björklinge). Har precis just hittat till den här sidan. Tänkte bara säga att jag finns :)

Johanna

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar