Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lennart Nilsson
- Trådstartare Canonliza
- Start datum
Bertil B
Aktiv medlem
Hittade någonting här. http://www.rit.edu/~mrppph/nilsson/award.html
Bauer
Medlem
Canonliza
Aktiv medlem
Bauer skrev:
Menar du denna Lennart??
*Skratt* Nää...inte riktigt... //Liza
Canonliza
Aktiv medlem
Marzocchi skrev:
Jag misstänker att Liza söker hemsidan till den fotograf som är über på att ta bilder på foster av alla de slag.
Helt riktigt...men han är über på ganska mycket mer än så... //Liza
tandborstterroristen
Aktiv medlem
Prova att ringa till växeln på Karolinska Institutet o hör dig för (tel: 08-524 800 00) - de borde ha koll alt. kunna koppla dig till någon som vet. Du kan ju också mejla på [email protected].
Vad jag vet så håller han till på campus Solna - brukar se honom under luncherna.
/Tomas
Vad jag vet så håller han till på campus Solna - brukar se honom under luncherna.
/Tomas
OldSchool
Aktiv medlem
Canonliza skrev:
Är det någon som vet om Lennart Nilsson har någon hemsida (kanske "fel" generation...? //Liza
Vet ingen hemsida, men om du inte kollat in Lennart Nilsson, Hans livs bilder (2002)
så spriiiiiiiing ner till biblan=)den handlar inta bara om forskar bilder utan om hans liv o massa spännande bilder och berättelser.
Bossebarrskog
Aktiv medlem
Canonliza
Aktiv medlem
Re: Re: Lennart Nilsson
Jodå, har kollat in den mfl. Han är fantastisk! Hade dock hoppats på en hemsida med lite tips och tricks, aktuell info, bra länkar osv. //Liza
Tim_D70 skrev:
Vet ingen hemsida, men om du inte kollat in Lennart Nilsson, Hans livs bilder (2002)
så spriiiiiiiing ner till biblan=)den handlar inta bara om forskar bilder utan om hans liv o massa spännande bilder och berättelser.
Jodå, har kollat in den mfl. Han är fantastisk! Hade dock hoppats på en hemsida med lite tips och tricks, aktuell info, bra länkar osv. //Liza
Canonliza
Aktiv medlem
tandborstterroristen skrev:
/Tomas
Åhhh, lyllos. Har du vågat anfalla honom och prata om fotografering/hans arbete? Kanske du kan kirra en autograf till mig? Får gärna vara "Till Liza" och datum med då...*ler* //Liza