Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lee Little Stopper 6 Stop Glass ND 100mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Intressant, de har även lanserat ett 75mm Little Stopper. Jag har funderat på att skaffa ett 75mm-system till min Sony A7, men har tvekat just p.g.a. avsaknaden av ett 6-stegs ND.

Har du koll på vad speedgraphic kör för leveransmetod på mindre leveranser? Som vanligt framgår det inte riktigt om det är leverans till närmaste postkontor eller hemleverans som gäller. De har ju väldigt bra priser på Lee-filter, men jag är tyvärr allergisk mot hemleveranser.

Har du koll på vad speedgraphic kör för leveransmetod på mindre leveranser? Som vanligt framgår det inte riktigt om det är leverans till närmaste postkontor eller hemleverans som gäller. De har ju väldigt bra priser på Lee-filter, men jag är tyvärr allergisk mot hemleveranser.

För små försändelser kör dom med Royal Mail, och jag har fått hämta dem på postens utlämningsställe. För större försändelser har jag fått hämta på Schenker. Ingen hemleverans.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar