Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Laserskrivare för bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!
Första inlägget jag lägger här och hoppas att ni kan tipsa mig. Det är så att jag funderar på att köpa en laserskrivare för att få ner kostnaderna på utskrifter och har sett att det kommit en hel del papper som skall vara bra för fotoutskrifter med laser.

Någon som skriver ut på detta vis idag och kan tipsa mig om skrivare och papper. Skrivaren skall även användas till att skriva ut DVD omslag och grafik.

Skall vara inom en rimlig prisnivå för en amatör. Det vill säga skrivare för 5-10000kr. Om det finns någon vettig.

Tack på förhand.
 
Jag använder en HP 2600N för att skriva ut konvolut och indexsidor. Den duger inte till kommersiella utskrifter, men den är OK.
 
Vad jag vet finns det ingen laser för rimliga pengar som kan matcha fotoutskriftern du får från en bläckstråleskrivare för en tusenlapp.

Mvh
Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.