Annons

Lagersaldot på netonnet?

Produkter
(logga in för att koppla)

scrapparlotta

Aktiv medlem
Ska åka till netonnet i ullared imorgon och köpa en kamera. Men när jag kikar om den finns så i alla andra butiker så står det vilken gång och fack varan ligger i (om den finns) Men dom jag tittar efter i ullared, där är pilen grön och så står det så här..Hämtas och betalas i kassan. Men var hämtar man den? För den finns väl inne om pilen är grön och det står så? Så jag inte åker i onödan......

Om du vill vara hundra ring och fråga. Kan bli datakrångel som visar lagerstatus även fast grejerna ej finns.

Hela butiken är i princip ett lager så du skriver ner siffrorna som står och sen letar du upp motsvarande hylla i butiken, plockar en vara och går till kassan, inte svårare än att handla på ica =)

Hela butiken är i princip ett lager så du skriver ner siffrorna som står och sen letar du upp motsvarande hylla i butiken, plockar en vara och går till kassan, inte svårare än att handla på ica =)
Jo det vet jag. Men dessa varor jag har kollat på står det inga sffror på. Bara just att hämta och betala i kassan....

Robin:

Ja det kanske är bäst. Fast det brukar vara svårt att komma fram där tycker jag...Men jag ska göra ett försök. Tack!

Men dom jag tittar efter i ullared, där är pilen grön och så står det så här..Hämtas och betalas i kassan. Men var hämtar man den?

Detta står på produkter som inte finns ute i lagerbutiken, utan bakom disk (ofta gäller det små stöldbegärliga produkter).

Man hämtar den i kassan. Vet inte riktigt hur det ser ut i Ullared, men i Borås har de en kassa längs med väggen med en disk. Det borde vara liknande där. Ta med dig artikelnummret dit, så löser sig allt :)

Detta står på produkter som inte finns ute i lagerbutiken, utan bakom disk (ofta gäller det små stöldbegärliga produkter).

Man hämtar den i kassan. Vet inte riktigt hur det ser ut i Ullared, men i Borås har de en kassa längs med väggen med en disk. Det borde vara liknande där. Ta med dig artikelnummret dit, så löser sig allt :)

Aha, tack det låter ju vettigt:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar