Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ladda upp bilder!!
- Trådstartare lirr
- Start datum
sebbfolk
Aktiv medlem
Om man verkligen kan radera och ladda upp andra bilder i stället, så faller ju hela principen med att begränsa antalet nya bilder per vecka. Verkar skumt att du kan göra det, det kan inte jag! Har jag laddat upp sju nya så är det stopp, hur mycket jag än raderar så får jag inte in några fler nya. Däremot kan jag byta ut en bild, men då ligger kommentarerna på den ursprungliga bilden kvar, och det ser ju lite knasigt ut.
Arleklint
Aktiv medlem
Om du laddat upp fullt och du tar bort en som är mindre än 7 dagar gammal, kan du lägga upp en ny istälet.
Jag menar inte att du redigerar och ersätter bilden med bibehållna kommentarer, jag menar att ta bort bild OCH kommentarer
Jag vet inte om det är bra eller dåligt... jag har bara upptäckt att det fungerar så.
Jag menar inte att du redigerar och ersätter bilden med bibehållna kommentarer, jag menar att ta bort bild OCH kommentarer
Jag vet inte om det är bra eller dåligt... jag har bara upptäckt att det fungerar så.