Bo Persåker
Medlem
Uppladdning av bilder till FS via "Mina bilder"; "Album"; "Ladda upp bilder" fungerar inte längre.
Har kontaktat supporten, förfrågan 14152, och svarat på följdfrågor.
Att starta om webbläsaren är ingen lösning på problemet.
Inloggning går utan problem, kollat prenumerationen, testat tre olika webbläsare, testat med annan ny dator Windows 11.
Valda bilder länkas ändå inte upp, inget felmeddelande. Detta har aldrig hänt mig tidigare utan verkar som om en plötslig förändring skett någonstans.
Behörighet enl inloggning verkar OK eftersom kommentarer går igenom utan problem och menyval funkar.
Använder Mac med IOS 10.13.6 operativsystem, vilket kanske har blivit för gammalt i sammanhanget.
Någon med tips för att komma ur detta problem.
/BoP
Har kontaktat supporten, förfrågan 14152, och svarat på följdfrågor.
Att starta om webbläsaren är ingen lösning på problemet.
Inloggning går utan problem, kollat prenumerationen, testat tre olika webbläsare, testat med annan ny dator Windows 11.
Valda bilder länkas ändå inte upp, inget felmeddelande. Detta har aldrig hänt mig tidigare utan verkar som om en plötslig förändring skett någonstans.
Behörighet enl inloggning verkar OK eftersom kommentarer går igenom utan problem och menyval funkar.
Använder Mac med IOS 10.13.6 operativsystem, vilket kanske har blivit för gammalt i sammanhanget.
Någon med tips för att komma ur detta problem.
/BoP