Annons

Labb öppet idag?

Produkter
(logga in för att koppla)
Vet inte, men jag tror "fortkort" eller vad dom heter vid hötorget kan ha öppet, varit där på konstiga helgdagar ibland oså har dom öppet.

Fotoquick Götgatan skall kunna soppa E6 på en timme hävdar de. De påstår också att de har öppet mellan 12 och 16 på söndagar. Frågan är om de anser att det är söndag idag. Deras telefon är 08-08 - 640 98 10 så det kan vara värt en koll. Rapportera gärna tillbaka hur det gick.

Fotoquick har öppet idag men just idag har de inte dia framkallning!

Typiskt då jag för första gången provat dia...

Senast ändrad:
Team Framkallning på söder har alltid öppet - dygnet runt. Ligger ett karter från T-banan Mariatorget. Många yrkesfotografer soppar där. perfekt om man skannar själv.

Tack för det tipset Magnus. 45 kr plus moms oavsett tid på dygnet är dessutom svinigt billigt. Det står dock inte hur lång tid soppningen tar. Har du koll på det?

Det tar en timme från att de stoppat in filmen. Eftersom de har en hängmaskin kan de inte hänga in hur ofta som helst. Därför kan det ibland ta en och en halv timma.

Man får neggen klippta - remsor om sex i riktiga panodiafickor :) Bara det är värt några kronor...

En och en halv timme mitt i natten för 45 kr plus moms. Det låter nästan för bra för att vara sant. Vad är haken som gör att jag missat detta tidigare tro?

Låter rimligt. Behovet av snabb E6 är nog ganska begränsat. Men synd.

Jaja, man får köra vidare med Jobon om man vill slippa trafiken...

Om man kan tänka sig normal affärstid så gör Fotomax på Olof Palmes gata det (framkallar och klipper dia alltså) för 40 kr på en timma. Sweet.

Ok, det är inte ett proffslab, men jag är nöjd med resultatet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar