ANNONS
Annons

Långa Nikontelen med konverter

Produkter
(logga in för att koppla)
Den gluggen är ju ett intressant alternativ med tanke på smidigheten.
Vad fick du för intryck av bygg- och bildkvalitet visavi 500/4 & 600/4?

Med vänlig hälsning

Staffan

Här kan jag bara säga att den korta tid som jag kunde klämma på PF:n, så kände jag inte några omedelbara "svackor" i PF-bygget gentemot dess klumpigare kusin. Men spontant så har jag svårt att tro att Nikon medvetet skulle ha tummat på byggkvalitén hos PF-gluggarna (300:a resp. 500:a so far...). Och bildkvalitén är i mina ögon helt i klass med dess större kusiner!

/Oscar

Här kan jag bara säga att den korta tid som jag kunde klämma på PF:n, så kände jag inte några omedelbara "svackor" i PF-bygget gentemot dess klumpigare kusin. Men spontant så har jag svårt att tro att Nikon medvetet skulle ha tummat på byggkvalitén hos PF-gluggarna (300:a resp. 500:a so far...). Och bildkvalitén är i mina ögon helt i klass med dess större kusiner!

/Oscar

Tack, tror att jag börjar landa i mina funderingar !

Tack, tror att jag börjar landa i mina funderingar !

Kan tillägga att jag för egen del med största sannolikhet kommer fasa ut mina bjässe-gluggar till förmån för PF-motsvarigheterna... ;-) Så för mitt vidkommande är jag tillräckligt nöjd med av vad jag hittills har sett och upplevt av PF-telena (sambon har sedan nå't år tillbaka 300/4PF... underbar glugg rakt av!)

/Oscar

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar